Chudnutie a obezita na Slovensku

Keďže je už neskorá noc resp. skoré ráno a ja nemôžem spaťˇ, opäť rozmýšľam nad chudnutím. Tentokrát konkrétne nad chudnutím na Slovensku. Večer som bol so synom na bežný nákup v nemenovanom reťazci a všímal som si, koľko máme vlastne na Slovensku ľudí s nadváhou a bol som zhrozený. Letmým odhadom mal takmer každý piaty človek nadváhu. A väčšina z nich košíky plné nezdravých polotovarov a nezdravých lacných jedál. Privádza ma to k myšlienke, že by sa asi mali začať v prvom rade viac kontrolovať a testovať potraviny a až potom edukovať ľudí. Vlastne v prvom rade by sa mala na Slovensku zdvihnúť životná úroveň, aby ľudia neboli nútení kupovať lacné a nezdravé potraviny a až potom ich učiť, ako schudnúť zdravo a bezpečne. Toľko moja nočná úvaha, pomaly ma berie spať.

Pridaj komentár