Diéta South Beach a jej negatíva

Diétu South Beach zostavil americký kardiológ, dr. Arthur Agatson. Diéta South Beach je založená na konzumácii malého počtu sacharidov a zameriava sa iba na tzv “dobré cukry”. Je však táto diéta zdravá? Pri držaní diéty South Beach sa vám bude nazačiatku zdať, že veľkosť porcií je veľmi malá.

Možno na začiatku rýchlo schudnete a začnete veriť tejto diéte, ale nepotešíme vás. Na začiatku sa z vás uvoľní len voda viazaná v tele a tuky zostanú tam, kde boli aj pred tým. Samotné chudnutie však prebieha veľmi pomaly, hlavne po prvej fáze. Ďalším negatívom diéty South Beach je, že prijímanie veľkého množstva vlákniny môže spôsobiť žalúdočné a celkovej zažívacie ťažkosti. Celkové veľmi nízke zastúpenie sacharidov, zdroj energie, vedie k úbytku svalovej hmoty a nie k úbytku tuku. Ak začnete držať diétu South Beach a po čase vás prestane baviť, dochádza k veľmi veľkému riziku jojo efektu. Nielenže sa vám vráti kilá späť, ale nalepia sa na vás ešte aj kilá navyše! Ten, kto chce začať s diétou South Beach, musí mať naozaj pevnú vôľu, aby sa dostal až k požadovaným výsledkom.

Viac informácií o diéte South Beach nájdete na stránke www.southbeachdiet.com

Reklamy

One thought on “Diéta South Beach a jej negatíva

  1. Spätné upozornenie: Pozitíva a negatíva diéty South Beach « Redukčná diéta South Beach

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s