Ryžová diéta a jej negatívne účinky

Ryžová diéta predstavuje extrémny spôsob chudnutia. Stravovací plán obmedzuje soľ, cukor, tuk a spracované potraviny, čo spôsobuje rýchle chudnutie. Za jeden mesiac môžete s touto diétou schudnúť až 10 kilogramov a po prvom mesiaci môžete schudnúť okolo dvoch kilogramov za týždeň. Ak počas ryžovej diéty budete aj cvičiť, úbytok na váhe bude ešte radikálnejší. Ryžová diéta sa zameriava na príjem nízkokalorických jedál s vysokým obsahom komplexných sacharidov a príjem nízkeho obsahu sodíka, tuku, cukru a bielkovín. Táto diéta je určená pre detoxikáciu organizmu.

Ryžová diéta zaručuje okrem veľkého množstva stratených kilogramov a riziko vzniku rôznych komplikácií. Nedostatočný príjem živín môže spôsobiť únavu, slabosť a bolesti hlavy. Ďalšia nevýhoda sa nazýva “jojo efekt”. Po skončení ryžovej diéty je veľmi pravdepodobné, že sa vaša váha vráti späť na pôvodnú váhu a niekoľko kilogramov pribudne tiež. Veľmi málo ľudí dokáže dodržiavať ryžovú diétu, nakoľko sú jedlá málo chutné a málo slané.

Ryžovej diéte by sa mali vyhýbať ľudia so zdravotnými komplikáciami, tehotné a dojčiace ženy, deti, mladiství a starší ľudia. Pre viac informácií o ryžovej diéte navštívte stránku www.ricedietprogram.com.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s